قوانین ,

menuordersearch
topskala.ir
(0)
(0)
قوانین

- قوانین و شرایط:

# کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه آنلاین تاپس کالا به دقت ملاحظه فرمایید.
# لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

+ قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه آنلاین تاپس کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه آنلاین تاپس کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

+ تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات خود که در فرم پرداخت آنلاین درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین تاپس کالاا اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه آنلاین تاپس کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

+ ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه آنلاین تاپس کالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه آنلاین تاپس کالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه آنلاین تاپس کالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در هنگام پرداخت آنلاین و ارسال مشخصات از طریق پیامک نزد ما ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه آنلاین تاپس کالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه آنلاین تاپس کالا را با ارسال پیامک به شماره 09385022510 لغو کنند.
توجه داشته باشید که 09102019275 و 09351679799 و 09385022510 تنها شماره‌هایی است که فروشگاه آنلاین تاپس کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فروشگاه آنلاین تاپس کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه آنلاین تاپس کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بهارین کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به m.a.romena2013@gmail.com یا شماره 02188717490 اطلاع دهید.

 

+ مهلت تست و تعویض:
کالای خریداری شده دارای 10 روز مهلت تست است.

کالای خریداری شده بعد از مهلت تست و تعویض وارد 2 ماه گارانتی رایگان است.

توجه نمایید در صورت نیاز مشتری با پرداخت 10 درصد کالای خریداری شده یکسال اضافه گارانتی می‌شود.
توجه: در صورت خرابی فیزیکی توسط خریدار بازگشت پول ممکن نخواهد بود.

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه آنلاین تاپس کالا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی، تا 10 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین تاپس کالا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل و مشتری شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل شرکت توضیع را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 10 روزه فروشگاه آنلاین تاپس کالا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن به فروشگاه آنلاین تاپس کالا ارسال شود.(آدرس ارسال محصول حتما با شما هماهنگ خواهد شد)
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه آنلاین تاپس کالا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه آنلاین تاپس کالا به اتمام برسد، و فروشگاه آنلاین تاپس کالا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

برچسب گارانتی: به هیچ عنوان از روی محصول نباید پاک یا خراشیده و هر چیزی که باعث مخدوش شدن آن شود (در صورتی که برچسب گارانتی مشکل داشته باشد محصول از مهلت تست و گارانتی خارج و وارد خدمات پس از فروش می‌شود)


+ ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
   
+ خسارت در هنگام حمل و نقل:
فروشگاه آنلاین تاپس کالا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر اعلام بارنامه مرسوله (اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین تاپس کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه آنلاین تاپس کالا ارسال شود.

 

+ سیاست قیمت گذاری:
سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه آنلاین تاپس کالا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه آنلاین تاپس کالا قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه آنلاین تاپس کالا نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه آنلاین تاپس کالا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

+ قوه قهریه:
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه آنلاین تاپس کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه آنلاین تاپس کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

+ توجه:

هر گونه آسیب های فیزکی دستگاه خریداری شده را از گارانتی خارج می‌نماید.

هر گونه مخدوش کردن لیبل گارانتی چسبیده شده بر روی دستگاه، دستگاه را از گارانتی خارج می‌نماید.

 

 

telegraminstagram

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgoogleyoutelegraminstagramtwiterfacebook
logo

دفتر مرکزی : ایران - استان تهران - شهر تهران، یوسف آباد، خیابان فراهانی پور، نبش کوچه نهم، پلاک 21، واحد 23
تلفن: 7744828-0919 | 02188717490